"Η ΕΡΩΜΕΝΗ ΤΩΝ ΦΑΡΩΝ" - ΠΗΝΕΛΟΠΗ ΚΟΥΡΤΖΗ - ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ

  Ο θρύλος της Ερωμένης των φάρων
      Ο θρύλος της Πηνελόπης Κουρτζή 
    
     Η Πηνελόπη Κουρτζή  εμφανίστηκε στην σκηνή της σύγχρονης Ελληνικής λογοτεχνίας, για πρώτη φορά, τον Οκτώβριο του 2016, όταν οι εκδόσεις Ψυχογιός, κυκλοφόρησαν το πρώτο της μυθιστόρημα με τίτλο «Κουμκουάτ, εκεί όπου ρίζωσε η αγάπη». Δύο χρόνια αργότερα, εκδίδεται το βιβλίο της "ΤΟ ΠΡΙΓΚΙΠΟΤΟ", ένα αληθινά ξεχωριστό κοινωνικο-αισθηματικό μυθιστόρημα με αστυνομική χροιά που κατέκτησε το αναγνωστικό κοινό. Νοέμβριος 2019, κυκλοφορεί το τρίτο βιβλίο της, από την ίδια εκδοτική οικογένεια με τίτλο "Η ΕΡΩΜΕΝΗ ΤΩΝ ΦΑΡΩΝ".
     1936 στον φάρο της Σερίφου γεννιέται η Νατάσα. Η μητέρα της πεθαίνει και το μικρό ορφανό κοριτσάκι ζει και μεγαλώνει με τον Καπετάν Νικόλα τον φαροφύλακα. Ζει και μεγαλώνει με τον ήχο της θάλασσας. Εκεί αποκτά λαγνεία με τους φάρους που είναι όλη της η ζωή. Εκεί είναι ο κόσμος της, εκεί γνωρίζει τον έρωτα, από κει θα ξεκινήσει το ταξίδι της για τους φάρους της Ελλάδας.  Το ταξίδι για την αναζήτηση της αγάπης.
14 Φάροι. 14 ψυχοσυνθέσεις διαφορετικών αντρών που συναντά στο οδοιπορικό της. 14 και οι "επιπτώσεις" των επιλογών της γιατί σε κάθε φάρο τίποτα δεν είναι όπως φαίνεται.  
Δύο παράλληλες ιστορίες. Αυτή που αφηγείται η τραγική ηρωίδα και μέσα στην ιστορία ένας άντρας, ο Φίλιππος,  που προσπαθεί να την ανακαλύψει, χωρίς να γνωρίζουμε ποιος είναι και για ποιον λόγο την ψάχνει. Δύο κύριοι χαρακτήρες. Η ανεξάρτητη, μοναχική, αντισυμβατική και δυναμική Νατάσα. Αυτή που θα βιώσει την προδοσία και που θα αναζητά την αγάπη στη ζωή της. Ο Φίλιππος ένας παράξενος και μυστηριώδης χαρακτήρας . Άραγε τον συναντάμε πρώτη φορά;

Ένα ιστορικό οδοιπορικό στους φάρους της Ελλάδας ένα αλληγορικό σχετικά εκκεντρικό και συνάμα κοινωνικό μυθιστόρημα γεμάτο συμβολισμούς. Ένα καλογραμμένο έργο που εστιάζει στην αναζήτηση του φωτός, τις ανθρώπινες σχέσεις, τον έρωτα και την αγάπη.

     "Έχω μείνει γνωστή στην ιστορία ως η "ερωμένη των φάρων". Γεννήθηκα σε έναν φάρο και όλη μου τη ζωή δεν έχω κοιμηθεί ποτέ δίχως να με συνοδεύει ο ήχος της θάλασσας. Έχω γίνει βασίλισσα σε κάποιους από αυτούς, δούλα σε άλλους και γοργόνα στους μακρινούς. Έχω κρυφτεί σε αμπάρια, έπιασα τουφέκι και έχω μια ουλή, η οποία σκίζει το δεξί μου μάγουλο. Γέννησα ένα παιδί, που όμως δεν αγκάλιασα ποτέ. Είδα ναυάγια και κολύμπησα σε μέρη όπου δεν έχει καταφέρει να φτάσει άνθρωπος. Μίσησα και μισήθηκα, πόθησα και με αγάπησαν. Έχω μαγέψει πειρατές και έχω τρέξει γυμνή στα βράχια. Έχω αντικρίσει θησαυρούς αμύθητους, που ούτε καν φαντάζεστε ότι υπάρχουν.
Έχω γυρίσει όλους τους επανδρωμένους φάρους που υπάρχουν αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα. Και κάποιους που δεν υπάρχουν πια και σώζονται μόνο τα ερείπια τους.
Κάθε φορά που έφτανα σε κάποιον από αυτούς, με περίμεναν με ανυπομονησία, γιατί ενώ η θάλασσα έφερνε συχνά στους φαροφύλακες φόβο, δεινά και δυσκολίες, εγώ τους έφερνα πάντα τον έρωτα.
Ναι. Έχω μείνει γνωστή ως η "ερωμένη των φάρων", αν και στην πραγματικότητα ήμουν απλώς μια σφοδρά και χωρίς ελπίδα ερωτευμένη γυναίκα."

                                                        (Από το οπισθόφυλλο του βιβλίου)





   




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΚΛΗΡΩΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2024 [ update 28/1/24]*

Ενημέρωση για τους διαγωνισμούς της σελίδας μας στο fb

ΚΛΗΡΩΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ MAΡΤΙΟΣ 2024 [ update 18/3/24]*

ΝΕΑ ΚΛΗΡΩΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ -ΜΑΪΟΣ 2023

H MEΓΑΛΗ ΓΙΟΡΤΙΝΗ ΜΑΣ ΚΛΗΡΩΣΗ/ GIVEAWAY ΣΕ FB & INSTAGRAM [update 5/1/24]*

ΚΛΗΡΩΣΗ ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ* [Update 16/10/23]

2η ΚΛΗΡΩΣΗ ΜΑΪΟΥ [Update 19/5/23, Winners]*

Η 2η ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΚΛΗΡΩΣΗ ΤΟΥ Filanagnostis * [ UPDATE 9/7/23 ]

ΚΛΗΡΩΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ- ΜΑΪΟΣ 2023 [update 8/5/23 Νικητές κλήρωσης ]

ΚΛΗΡΩΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2023 [Update 7/11/23]*