"ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΜΟΥ" - ΜΙΧΑΛΗΣ ΣΚΟΛΙΑΝΟΣ - Εκδόσεις ΒΑΚΧΙΚΟΝ

      "Σαν να ένιωθα ότι νου άξιζε η ευτυχία. Ευτυχία-βαριά λέξη, τέλος πάντων, μια πραγματική απόλαυση, έστω και της μιας βραδιάς. Σαν να ένιωθα ότι αυτό μου άξιζε, επειδή αυτή ήταν η θέση μου: να συμβιβάζομαι, να κλαδεύω τις επιθυμίες μου..."

Το 3ο βιβλίο του Μιχάλη Σκολιανού κυκλοφόρησε τον Σεπτέμβρη από τις Εκδόσεις Βακχικόν. 

Νουβέλα που πραγματεύεται τo ψυχογράφημα ενός θλιμμένου και συντετριμμένου νέου άντρα  στην σύγχρονη δυτική κοινωνία, με χαμηλή αυτοεκτίμηση, εθισμένο στο αλκοόλ και με τραύματα που έχουν αφήσει τα στίγματα τους, γραμμένο με σύγχρονη και σκληρή κάποιες φορές γλώσσα, σε πρωτοπρόσωπη αφήγηση.

"Μια νουβέλα για την προσπάθεια του σύγχρονου ανθρώπου να βρει τη θέση του σε έναν απρόσωπο κόσμο, μα κυρίως ένα βιβλίο για την απώλεια και την αναζήτηση της αγάπης ως υπαρξιακή ανάγκη". 

     Με κοιτάζει; Είμαι σίγουρος ότι με κοιτάζει. Μα, είναι δυνατόν, μια τόσο ωραία κοπέλα να κοιτάζει εμένα; Μήπως δεν είναι τόσο ωραία; Τη βλέπω ωραία επειδή είμαι μεθυσμένος; Κι αν, όμως, όντως, είναι ωραία; Όπως μου φαίνεται αυτήν τη στιγμή; Πρέπει να πάω να της μιλήσω. Πότε θα έχω ξανά την ευκαιρία να κάνω κάτι με μια τόσο ωραία κοπέλα;

Και γιατί να μην έχω ξανά την ευκαιρία; Αυτή η έλλειψη αυτοεκτίμησής μου...

Ένας νεαρός άντρας 30 χρονών, μεθυσμένος σε ένα μπαρ, προσπαθεί να πείσει τον εαυτό του να πάει να μιλήσει σε μια κοπέλα που (νομίζει) ότι τον κοιτάζει.


     O Μιχάλης Σκολιανός γεννήθηκε στο Μάντσεστερ του Κονέκτικατ, στις ΗΠΑ. Μεγάλωσε και ζει στη Θεσσαλονίκη. Είναι διδάκτωρ της Νομικής Σχολής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου στην Κοινωνιολογία του Δικαίου. Από τον Οκτώβριο του 2016 εργάζεται ως επιστημονικός συνεργάτης-καθηγητής στην Ακαδημία Εμπορικού Ναυτικού στη Ν. Μηχανιώνα. Aπό τον Οκτώβριο του 2020 είναι και επικεφαλής του προγράμματος Ναυτιλιακών Σπουδών στο Μητροπολιτικό Κολέγιο στη Θεσσαλονίκη. Η νουβέλα του Μ κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Σαιξπηρικόν (2016) και το μυθιστόρημά του Αδιέξοδο από τις εκδόσεις Γαβριηλίδη (2018). Επίσης, η διδακτορική του διατριβή Εξελικτισμός και Σχετικισμός στο Δίκαιο. Διάλογος μεταξύ φυσικού και θετικού δικαίου κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Σάκκουλα (2016). Άρθρα του έχουν δημοσιευθεί στην ιστοσελίδα huffingtonpost.gr.


     

 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΚΛΗΡΩΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2024 [ update 28/1/24]*

Ενημέρωση για τους διαγωνισμούς της σελίδας μας στο fb

ΚΛΗΡΩΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ MAΡΤΙΟΣ 2024 [ update 18/3/24]*

H MEΓΑΛΗ ΓΙΟΡΤΙΝΗ ΜΑΣ ΚΛΗΡΩΣΗ/ GIVEAWAY ΣΕ FB & INSTAGRAM [update 5/1/24]*

ΚΛΗΡΩΣΗ ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ* [Update 16/10/23]

Η 2η ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΚΛΗΡΩΣΗ ΤΟΥ Filanagnostis * [ UPDATE 9/7/23 ]

ΚΛΗΡΩΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2023 [Update 7/11/23]*

Η ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΚΛΗΡΩΣΗ του Filanagnostis * [update 30/6/23 Nικητές Κλήρωσης]

ΝΕΑ ΚΛΗΡΩΣΗ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ FILANAGNOSTIS [ update 23/10/23 ]

«Η ΣΚΙΑ ΤΟΥ ΚΥΒΕΡΝΗΤΗ» του ΑΡΗ ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗ που κυκλοφορεί από τις Εκδόσεις ΚΕΔΡΟΣ