«Πρόσεχε τι εύχεσαι» Παναγιώτης Δημητρόπουλος Εικονογράφηση: Μαριάννα Φραγκούλη ΕΛΛΗΝΟΕΚΔΟΤΙΚΗ

[ «Είστε οι χειρότεροι γονείς που θα μπορούσα να έχω!!! Σας μισώ!» είπα και κλείστηκα στο δωμάτιό μου χτυπώντας με δύναμη την πόρτα. Εκείνη τη στιγμή ευχήθηκα να εξαφανιστούν η μαμά και ο μπαμπάς. Στοίχημα ότι δεν είμαι το μόνο παιδί στον πλανήτη που θέλει να εξαφανίσει τους γονείς του… ]

     Για παιδιά από 5 ετών και άνω το 5ο βιβλίο από την Ελληνοεκδοτική του  Παναγιώτη Δημητρόπουλου, σε Εικονογράφηση Μαριάννας Φραγκούλη. Το παραμύθι που θα δείξει στα παιδιά ότι όλοι πρέπει να είμαστε προσεκτικοί όταν ευχόμαστε κάτι μέσα από την ιστορία της μικρής Ζωής που πάντα της κάνουν τα χατίρια, που διαρκώς θέλει κάτι καινούργιο, που θυμώνει εύκολα, που πειράζει τα πράγματα των συμμαθητών της και δημιουργεί πρόβλημα στην τάξη της. Και η κυρία Αθηνά, δασκάλα της προσπαθεί να την συνετίσει. Μα εκείνη όλα αυτά τα θεωρεί αδικία.

[…Όμως δεν συμβαίνει το ίδιο και στο σχολείο. Όλο εγώ τ' ακούω απ' τη δασκάλα, γιατί δεν είναι σωστό, λέει, να αρπάζω πράγματα απ' τους συμμαθητές μου χωρίς να ρωτήσω. Είναι άδικο, άδικο, άδικο! Να, για παράδειγμα, προχθές στην εκδρομή ο Μάριος ανέβηκε στο ποδήλατό ΜΟΥ κι άρχισε να κόβει βόλτες στο πάρκο. Έγινα πύραυλος! «Ε, φέρ' το εδώ!» του φώναξα, έτοιμη να χιμήξω. Εκείνος δεν μου έδωσε καμιά σημασία και πέρασε από μπροστά μου επιδεικτικά κάνοντας ποδήλατο χωρίς χέρια. Τότε κι εγώ δεν μπόρεσα να κρατηθώ και του έριξα μια κλοτσιά με όλη μου τη δύναμη. Έχασε την ισορροπία του κι έπεσε κάτω φαρδύς πλατύς...]

     Η κ. Αθηνά, ενημερώνει τους γονείς της και τελικά και αυτοί αλλάζουν στάση. «Είστε οι χειρότεροι γονείς που θα μπορούσα να έχω!!! Σας μισώ!!» και τότε η Ζωή ευχήθηκε να εξαφανιστούν η μαμά και ο μπαμπάς. Ώσπου… Τι θα συμβεί μετά από όλο αυτό; Ποια είναι τα δυο κοριτσάκια που θα βρεθούν στον δρόμο της και πού θα την οδηγήσουν; Πώς θα καταλάβει πόσο τυχερή είναι που έχει τους γονείς της και τι θα κάνει για τα παιδιά που υποφέρουν;

     Η απληστία, ο θυμός, ο πόλεμος, η ορφάνια, η γονεϊκή αγάπη και προστασία, η παρουσία του παιδιού στη σχολική κοινότητα, η ενσυναίσθηση, η χαρά του να δίνεις σε κάποιον που έχει ανάγκη, η αλλαγή στάσης ζωής είναι οι αξίες που πρεσβεύει το βιβλίο, αξίες που θα κάνουν τη ζωή πιο όμορφη.

 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΚΛΗΡΩΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2024 [ update 28/1/24]*

Ενημέρωση για τους διαγωνισμούς της σελίδας μας στο fb

ΚΛΗΡΩΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ MAΡΤΙΟΣ 2024 [ update 18/3/24]*

H MEΓΑΛΗ ΓΙΟΡΤΙΝΗ ΜΑΣ ΚΛΗΡΩΣΗ/ GIVEAWAY ΣΕ FB & INSTAGRAM [update 5/1/24]*

ΚΛΗΡΩΣΗ ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ* [Update 16/10/23]

Η 2η ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΚΛΗΡΩΣΗ ΤΟΥ Filanagnostis * [ UPDATE 9/7/23 ]

ΚΛΗΡΩΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2023 [Update 7/11/23]*

Η ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΚΛΗΡΩΣΗ του Filanagnostis * [update 30/6/23 Nικητές Κλήρωσης]

ΝΕΑ ΚΛΗΡΩΣΗ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ FILANAGNOSTIS [ update 23/10/23 ]

«Η ΣΚΙΑ ΤΟΥ ΚΥΒΕΡΝΗΤΗ» του ΑΡΗ ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗ που κυκλοφορεί από τις Εκδόσεις ΚΕΔΡΟΣ